http://modiriran.ir/mag

بانک اطلاعات جامع مدیران ایران

حضور در جمع مدیران ایران ، دریافت خدمات و مطالب متناسب با نیاز شغلی و صنعت شما ، صدور کارت شناسایی ، ارتباط با دیگر مدیران ایران و ....


مدیران ایران در یک نگاه

مقالات مدیریت - کار آفرینی
جمله روز
هيچ کس نمی تواند کاری کند که شما احساس حقارت کنيد مگر اينکه خودتان اين احساس را داشته باشيد .

ليتور روز ولت
قدرت در مدیریت
گزيده اي از بهترين مطالب مديريتي در موضوعات مختلف :
استراتژی ، بازاریابی ، زبان بدن ، نورومارکتینگ ، کتابهای صوتی، قراردادهای کاری ، آموزشهای توسعه کسب کار و ...
در 10 DVD

دانش مدیریتی خود را به روز نگه دارید .
اطلاعات کامل در :
http://www.modiriran.ir/pack92
یادگیری الکترونیکی
همکاری با سمینار ها
همکاری با سمینار ها
فروشگاه مدیران

فروشگاه محصولات دانشي مديريت :
بازاري براي انواع محصولات دانشي مديران ايران.
اگر شما هم محصول دانشي در زمينه هاي مرتبط با مديريت داريد، مي توانيد براي عرضه ي آن با ما تماس بگيريد : 44841991-021
بهتر دیده شوید
معرفی خدمات و محصولات خود را به ما بسپارید :
44841991
در مدیرایران ، مدیران ایران شما را بهتر می بینند
پیوندها
مقالات مدیریت :: مدیریت :: کار آفرینی
کار آفرینی

کار آفرینی

مقالات ادامه...
  1. چهار نکته‌ای که از توصیه های یک کارآفرین اینترنتی می توان آموخت!
    چهار نكته كليدي را كه جوش چندلر، کارآفرین جوان انگلیسی برای موفقت خود بر مي شمارد
    1- کسب و کارهای اینترنتی نیاز به صبر و تلاش دارند
    2-برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی نیاز به اعتبار داریم.
    3-حضور و تمرکز در یک فعالیت باعث ایجاد اعتبار می‌شود.
    4-کسب و کار فرمول مشخص و قطعی ندارد.
  2. چرا کداک در آستانه مرگ است و فوجی فیلم سوار بر موج های پیروزی
    همین چند روز قبل در نارنجی خبر کوتاهی راجع به ورشکستگی شرکت کهن سال و بزرگ کداک با بیش از ۱۳۰ سال سابقه، دیدیم. اگر در ادامه مطلب با ما باشید قصد داریم، نگاهی کامل به مقاله تحلیلی سایت اکونومیست بیاندازیم و علل ورشکستگی چنین شرکت بزرگی را بررسی کنیم. در آخر نیز تعدادی عکس یادگاری از کداک خواهیم آورد که به عنوان آش پشت پای این شرکت خواهد بود. به قول معروف «روحش شاد و یادش گرامی باد».
  3. شبکه‌سازی اجتماعی برای کسب‌و‌کارهای کوچک
    مطرح‌کردن کسب‌وکار کوچک‌تان به صورت آنلاین در اینترنت به رشد شرکت‌تان یاری می‌رساند. امروزه اینترنت می‌تواند مشتریان‌تان را افزایش دهد و بخشی از آنها را به وب‌سایت شرکت منتقل می‌کند.
    با گذشت زمان، شبکه‌سازی اجتماعی به رشد چشمگیری دست یافته است. وب‌سایت‌های مختلف موفق شده‌اند که میلیون‌ها مخاطب را در سرتاسر جهان به خود جذب کنند. تعداد کاربران اینترنت از سال 2000 به بعد به رشدی 481 درصدی دست یافته است و به عددی قریب به 2 میلیارد و 100 میلیون نفر نزدیک شده است.
  4. 9 وجه تمایز كارآفرینان موفق و ناموفق
    كارآفرینان موفق،نگاه نو و متفاوتی به كار و زندگی‌شان دارند. تفاوت آنها با كارآفرینان ناموفق،ظریف،اما قابل تمیاز است. این تفاوت‌ها فراتر از خواسته‌ها و رویاهای آنهاست. این تفاوت‌ها به عادات یا رموز نهایی برنمی‌گردد. تفاوت آنها به نیروی قابل سنجشی برمی‌گردد كه در دایره تفكر و تعقل این افراد نهفته است و موجب می‌شود تحولاتی در شیوه كار، زندگی و روابط شغلی آنها پدید آید.
  5. چگونه از شکست طرح کارآفرینانه خود جلوگیری کنیم؟
    طبق گفته آقای لئونار لادیش، استاد بازاریابی دانشگاه وارتون و یکی از نویسندگان دو کتاب «بازاریابی کارآفرینانه» و «بازاریابی اثربخش»، کلید اصلی در چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی است.
    آقای لادیش در این مصاحبه که از سوی دانشگاه پنسیلوانیا انجام شده است، بیان می کند که برنامه های بازاریابی باید سه فاکتور استراتژیک و تاکتیکی را در نظر داشته باشند:
  6. طرح تجاری اجرائی
    طرح تجاری اجرائی مدیریت مالی و اقتصادی
    توجه داشته باشید که خلاصه طرح تجاری شرکت اولین چیزی خواهد بود که هر خواننده در ابتدا آن را مطا لعه می کند اگر خلاصه شرکت شما ضعیف باشد ،خوانندهائی که ممکن بود مشتری شما بشود شرکت شما را به سادگی کنار خواهند گذاشت . پس در نتیجه سایر سرمایه و سوابق شرکتتان بی ارزش جلوه خواهد کرد . پس سرمایه گذاری روی خلاصه تجاری شرکت نه تنها جزیی از هزینه های شرکت محسوب نمی شود بلکه سرمایه ای است که می تواند حد اکثر سود را نیز برای شرکت داشته باشد.
  7. كسب و كار خانگي با تاكيد بر پرورش كرم خاكي
    امروزه در آمريكا هم اكنون بيش از 43 ميليون نفر بصورت پاره وقت و حدود 13 ميليون نفر بصورت تمام وقت از طريق كسب و كارهاي خانگي امرار معاش مي‌كنند كه روي هم رفته حدود 20 درصد كل شاغلين اين كشور را تشكيل مي‌دهند. كشور پهناور چين با هدف تصرف بازار تجارت جهاني مدل كسب و كارهاي خانگي را كه از جمله موفق‌ترين مدلهاي توليدي براي كاهش هزينه‌هاي توليد و ساير هزينه‌هاي سربار بشمار مي‌رود، سرلوحه برنامه توسعه اقتصادي كشور قرار داده است.
  8. طرح يا برنامه بازاريابي چیست ؟
    طرح يا برنامه بازاريابي يكي از بخش‌هاي مهم طرح كسب و كار"Business Plan" به شمار مي‌آيد.از اين رو فرآيندهاي برنامه‌ريزي بازاريابي بخش مهمي‌از فرآيند برنامه‌ريزي و بودجه‌بندي سازمان‌ها تلقي مي‌شود.طرح بازاريابي اهداف بازاريابي را تعيين مي‌كند و راهبردهاي دستيابي به آن‌ها را پيشنهاد مي‌دهد
  9. ۱۲ اشتباه مؤسسین شرکتها در آغاز کار
    اینها چند علامت هشدار دهنده هستند که در زیر آورده ایم و پیشنهاداتی نیز برای کمک به شما برای جلوگیری از بروز این مشکلات ارائه می دهیم تا بتوانید فرصت های موفقیت خود را بالاتر ببرید.
  10. موفقیت در تولید و تجارت

    ذات هنرمند و باهوش ما ایرانی ها، در همه امور زندگی خط مشی ها را تعیین می کند. همه ما تحت تاثیر این ارثیه بزرگانمان هر وقت که می خواهیم کسب و کار جدید راه بیاندازیم، طرح های تولیدی ، ابتکاری و اشتغال زا را آغاز می کنیم. متاسفانه اکثر فعالیت های اینگونه که ما ایرانیان آغاز می کنیم به ورشکستگی منجر می شود دلایل این پدیده هم از قبل مشخص و قابل پیش بینی است:
ادامه...
API: RSS | RDF | ATOM | OPML